2. زمان ارسال پست های خود را

وقتی به یک نتیجه جستجو ضربه می زنید ، آخرین پست اول (جدا از ارسال های برتر) ظاهر می شود.

برای بهینه سازی پست های خود برای جستجوی اینستاگرام ، می خواهید زمانی که مخاطبان هدف شما فعال هستند (هنگامی که در اینستاگرام پیمایش می کنند و پست ها را جستجو می کنند) منتشر کنید.

به این ترتیب ، وقتی مخاطب هدف شما در حال یافتن عکس و فیلم در اینستاگرام باشد ، شانس بیشتری برای ارسال شما در بالای نتیجه جستجو وجود دارد.

اگر نمایه تجاری اینستاگرام دارید ، می توانید روز و ساعت یک روز معمولی را که طرفداران شما فعال ترین هستند ، در Insights Instagram خود پیدا کنید.

اگر نمایه تجاری در اینستاگرام ندارید ، می توانید از ابزارهای تحلیلی رایگان Instagram مانند بررسی حساب Instagram رایگان Union Metrics یا WEBSTA استفاده کنید تا زمان مطلوب ارسال خود را پیدا کنید.

(ما فرض می کنیم که فعالیت پیروان شما نماینده فعالیت مخاطبان هدف شماست ، که فکر می کنم فرض بی خطر برای آن باشد.)

 


بروز باشی ، ,اینستاگرام ,پست ,های ,جستجو ,هدف ,های خود ,پست های ,، می ,در اینستاگرام ,می توانیدمنبع

انواع پست های اینستاگرامی

2. زمان ارسال پست های خود را

برای افزودن هشتگ به یک پست ، کافیست "#" و کلمه کلیدی مربوطه مانند #landscape ، #ootd یا #igfood را تایپ کنید.

نحوه نمایش در جستجو و کاوش در اینستاگرام

کاوش

جستجو کردن

آنچه در مورد جستجوی اینستاگرام برای کسب و کار خود یاد خواهید گرفت

مشخصات

آخرین جستجو ها

قطعات لودر ولوو خدمات وکالت در اراک - کانون وکلای امین مجله اینترنتی وارتان بازار مبلمان کرج معرفی کالا فروشگاهی دنیای از خوشمزه ها روش های طراحی سایت بهترین خدمات برش آلومینیوم عشق و دوستی درب های سرویس بهداشتی hpl