انواع پست های اینستاگرامی

حالا که تنظیمات اکانت خود را بهینه سازی کردید آماده هستید تا محتوای خودتان را با دنیا به اشتراک بگذارید. اینستاگرام به شما روش های مختلفی برای منتشر کردن محتوا ارائه می دهد که شامل عکس،‌ ویدئو و استوری است. عامیانه ترین مدل پستی همان طور که مشخص است عکس ها هستند. هنگامی که عکس پست می کنید سعی کنید پست ها و عکس هایتان با همدیگر تفاوت داشته باشند و همه شبیه به هم نباشند. این کار به شما کمک می کند تا مخاطبان را به شیوه های مختلفی درگیر کنید.

به خاطر داشته باشید که کاربران اینستاگرام به دنبال پست های خاص هستند نه فقط تبلیغ محصولات. بنابراین سعی کنید با استفاده از عکس های شرح دهنده فرهنگ برند شما و همینطور عکس های پشت صحنه کاربران را به سمت خود جذب کنید. سعی کنید از پست کردن بیش از حد عکس محصولات تان خودداری کنید.

یکی از بهترین مثال های این بخش، صفحه اینستاگرام برند نایکی است. اگر به صفحه آن ها سری بزنید می بینید که تعداد کمی از پست های آنها شامل عکس از محصولات است و بجای آن عکس ها و ویدئوهایی از ورزشکاران، کنسرت ها و محتواهای دیگری می بینید که از طریق آن ها شخصیت برندشان را به بقیه نمایش می دهند. برای این که خودتان را بیشتر در دل کاربران جای دهید می توانید از چند مدل پستی بسیار شناخته شده استفاده کنید.

اینستاگرام نایکپست های آموزشی به شما کمک زیادی خواهند کرد. در این مدل پست ها شما معمولاً‌ به کاربران یاد می دهید که چطور کاری را انجام دهند و یا چیزی درست کنند. این شیوه ها معمولاً شیوه های کوتاه و خلاصه خواهد بود که در عین حال که آموزشی است جنبه سرگرمی و جذابیت بالایی برای مخاطبین نیز دارند.

پست های اینفلوئنسری نیز همیشه کمک حال شما خواهند بود. چرا که شما می توانید با استفاده از یک سلبریتی یا چهره معروف شناخته شده برندتان را به بقیه معرفی کنید. در این مدل پست ها معمولاً فرد مذکور با ضبط ویدئویی که شامل یکی از محصولات شما نیز می شود در مورد محصول و برند شما صحبت می کند. یکی از بهترین مزیت های پست های اینفلوئنسرها آشنا شدن گروهی از مخاطبان است که پیش از این از وجود شما خبر نداشته اند.

پست های انگیزشی همیشه مخاطبان زیادی دارند. این پست ها معمولاً شامل یک قالب یا عکس هستند که با یک نقل قول یا متن انگیزشی همراه شده است. این مدل پست ها به مخاطبان شما انگیزه می دهد و ارزش برند شما را افزایش می دهد.

پست های مناسبتی نیز برای شما مفید خواهد بود. در دنیای امروز تقریباً برای هر موجود زنده و غیرزنده ای روز جهانی داریم. از روز جهانی فامیل درجه 1 (!) گرفته تا روز جهانی بستنی و در کمال تعجب هر کدام از اینها می تواند تعامل بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد. پس همیشه سعی کنید در جریان این نوع ترندها باشید و برروی موج آن ها سوار شوید و از آن استفاده کنید.


بروز باشی پست ,های ,ها ,عکس ,مدل ,برند ,پست های ,پست ها ,سعی کنید ,را به ,می دهدمنبع

انواع پست های اینستاگرامی

2. زمان ارسال پست های خود را

برای افزودن هشتگ به یک پست ، کافیست "#" و کلمه کلیدی مربوطه مانند #landscape ، #ootd یا #igfood را تایپ کنید.

نحوه نمایش در جستجو و کاوش در اینستاگرام

کاوش

جستجو کردن

آنچه در مورد جستجوی اینستاگرام برای کسب و کار خود یاد خواهید گرفت

مشخصات

آخرین جستجو ها

phoenixnews دانلودستان دلنوشته ها و اطلاعات عمومی وب لاگ آتلیه بن سای قیمت خرید قالب سقف وافل اینجا همه چی هست ایرو دانلود | فراتر از یک وب خرید آهن قراضه و فروش محصولات نوردی تخفیف ویژه CertificationGenie - Pass Certification Exams in 1st Attempt